środa, 18 lipca 2012

początek/powtórka z morderstwa.

Witajcie.
Każdy musi kiedyś jakoś zacząć, a więc ja też postanowiłam dodać taki mały wstępik. Nie wiem czy jest to potrzebne i czy ktokolwiek to przeczyta, ale jednak powiedzieć coś muszę.

Ten blog jak możecie się domyślić będzie trochę o modzie, trochę o kosmetykach, urodzie, gotowaniu, ale też książkach, filmach, czyli ogólnie rzecz biorąc o tym wszystkim co nas otacza.

Mam nadzieję, że będziecie tu chętnie zaglądać, udzielać się, ale też dawać rady, aby blog był coraz lepszy i ciekawszy.

Będę tu pisała pod pseudonimem Apricot. Wpadłam na to podczas tworzenia bloga, ponieważ obok mnie leżała moja morelowa bluzeczka, aczkolwiek to też jest mniej ważne.

____________________________________________________________________

Dzisiaj na sam początek chciałam Wam polecić idealną książkę na wakacje, którą ostatnio przeczytałam:

Monika Szwaja - Powtórka z morderstwa



Książka ta opowiada o przygodach Ilonki Dymek, zwanej przez przyjaciół Ilonka Karambol (z powodu zamiłowania do motoryzacji). Niedawno rozwiedziona z panem Kopeć, mieszka z psem mopsem o imieniu Gizmo. Pracuje ona w telewizji.

Opowieść rozpoczyna się w studiu telewizyjnym. Zamordowana, a dokładniej uduszona szalikiem zostaje dyrektorka ośrodka telewizji Ewelina Proszkowska. Ilonce w oko wpada jeden z policjantów prowadzący dochodzenie, mianowicie Tomasz Ogiński.
Ilonka z koleżankami prowadzi także dochodzenie na własną rękę, jeżeli chcecie się przekonać jak jej pójdzie, oraz przyjrzeć się jej perypetiom miłosnym przeplatanymi niecodziennymi wydarzeniami to ta książka jest dla Was idealna.

Muszę Wam jednak powiedzieć, że nie przeczytałam jej jednym ciurkiem. Jest to książka lekka, przyjemna, ma w sobie kilka momentów kwalifikujących ją do kategorii kryminałek. Idealna na plażę, jazdę pociągiem, autokarem, gdzie nie musisz wysilać swojego umysłu i możesz przerwać książkę kiedy chcesz. Niemniej jest ona ciekawa, z poczuciem humoru i myślę, że w najbliższym czasie sięgnę po inne tytuły tej autorki.

Do zobaczenia.

5 komentarzy:

  1. Dziękuje za swoją opinię na blogu;) i zapraszam do obserwowania :) Czekam na rozwój twojego bloga :) Pozdrowiania ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. no to ja będę pierwsza:) lubię takie blogi o wszystkim, więc będę tu zaglądać i dodaję Cię do blogów obserwowanych (liczę na to samo z Twojej strony;>)
    Powodzenia w blogowaniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się zapowiada ;) Będę wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cześć:) dziękuję za odwiedziny i odpisuję na Twoje pytanie :)
    jeszcze kilka msc temu tez miałam problem z paznokciami, tzn bardzo mi się rozdwajały, nie mogłam ich zapuścić itd.. kupiłam tą samą odzywkę eveline 8w1 ale nie za dużo mi dała z początku... dodatkowo wcierałam w skórki 2 razy dziennie oliwkę bambino no i zainwestowałam w gumowe rękawiczki i myję w nich naczynia, sprzątam w domu, piorę niektóre rzeczy i paznokcie się odbudowały. wypróbuj, mam nadzieję że coś Ci to pomoże :) pozdrawiam i zapraszam częściej do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki nie czytałam, ale życzę powodzenia w blogowaniu, tez niedawno zaczęłam..:)

    OdpowiedzUsuń