niedziela, 30 września 2012

black or white.

Witam wszystkich! Ciepłe dni kończą się nieubłaganie, aczkolwiek ciepła pogoda dzielnie próbuje się bronić.  Mam dla Was prawdopodobnie już ostatnią w najbliższym czasie tak letnią stylizację. Tym razem zdjęcia troszkę lepsze, gdyż siostra miała dobry humor i zgodziła się robić za fotografa :)

Odkąd pofarbowałam jakieś pół roku temu włosy na czerwony dobrze czuję się ubierając się na biało czarno, tak to zawsze mi brakowało jakiegoś akcentu, a teraz włosy zawsze dopełnią trochę monotonne kolory ;)






bluzka: second-hand/spódniczka: h&m/buty: no boso/pierścionek: bazarek w Turcji

19 komentarzy:

  1. Spodnie kupiłam w wakacje na letnich wyprzedażach za 40 zł . Najśmieszniejsze jest to , że H&M wystawił je ponownie na sklep jako nową kolekcję ! Za 130 zł hah ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. wow
    nice outfit :)

    tamaritza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pierscionek wpadl mi w oko, fajny outfit.

    OdpowiedzUsuń
  4. racja, włosy dodają koloru :) fajna stylówa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah jej, już Cię kocham za czerwone włosy!!! <3
    sama miałam takie podobne w wakacje - a teraz szkoła i nie wolno ;/
    Co do stylizacji, fajnie ale tak bardzo minimalistycznie. Dodaję także, że powinnaś powiększyć zdjęcia, bo takie większe lepiej na blogu wyglądają. :)

    Pozdrawiam, Oliwia
    inspiritsss.blogspot.com

    ja się dodaje do obs, a jeśli ty nie obserwujesz to się dodaj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie, ta bluzka i pierścionek.. ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się połączenie luźnej bluzki ze spódnicą :) I ciekawy pierścionek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku, ale świetny ten pierścionek:)
    może zaobserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierścionek jest po prostu genialny!

    /wycieczka zorganizowana. (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, bo własnym samochodem można pojechać, ale ponoć raczej już nim nie wrócimy :D

      Usuń