czwartek, 4 października 2012

owl city!

Witam Was ponownie. Mam dla Was przygotowane kilka zestawów i zastanawiałam się jaki by tu dodać w końcu stwierdziłam, że będę dodawała w takiej kolejności jakie były robione.
Dzisiaj mam dla Was stylizację w której wykorzystałam motyw będący hitem z zeszłego(?) roku, czyli wisiorek z sową. Wiem, teraz to nie modne etc., ale ten wisiorek jest tak uroczy, że nie mam zamiaru odkładać go dlatego, że jego miejsce zajmują inne zwierzęta.
Spódniczkę czarną znacie z poprzedniego wpisu, kilka miesięcy temu chciałam się jej pozbyć, ale że nie było chętnych na kupno to ją zostawiłam. Jakie szczęście, ostatnio sprawdza się idealnie. Jeansową koszulę już kolejną znalazłam w SH. Jakoś nie uśmiechało mi się wydawać na taką co najmniej 80 zł,a ta kosztowała śmieszne pieniądze. Kapelusz jest czymś co dopiero tego lata zawitało w mojej garderobie i z chęcią powiększę sobie takową kolekcję. A no i skóra którą dobrze znacie sprzed dwóch wpisów, ale tym razem siostra zgodziła robić się za fotografa, więc zdjęcia są lepszej jakości, aczkolwiek nie jest to nadal to co chcę prezentować na blogu. Mam nadzieję, że taka zwykła stylizacja przypadnie Wam do gustu.







bluzka biała: H&M/koszula jeansowa:second-hand/kurtka skórzana:sklep z wyrobami skórzanymi/spódniczka: H&M/kapelusz:Szachownica/buty: bazarek

22 komentarze:

  1. aaaaa świetne włosy !:)
    może obserwujemy ?

    http://hello-valentino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetną koszulę :)

    http://drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi doll...nice blog...what do you think to follow each other? I'll wait for you in my blog ^^
    have a nice week end ^^
    vendy

    new outfit post
    http://simplelifeve.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna skórzana kurtka <3 ZAPRASZAM!!! Trochę męskiej mody :) http://www.hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny look ;)

    zapraszam do siebie,moze obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw;) sówka jest cudna! :) J. zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny zestaw ;) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny zestaw, połączenie tej kurteczki i koszuli wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. koszula jest świetna :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny zestaw :) świetna koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. hi dear now I follow you back ^^
    what do you think to follow each other on bloglovin' too?
    ps: amazing style ^^
    kiss and have a nice start of week
    vendy
    http://simplelifeve.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się podoba <3 ostatnio kupiłam sobie podobny łańcuszek ale zamiast sowy jest wieża Eiffla ;) w ogóle to masz cudowne włosy! ;* może miałabyś ochotę się obserwować? ;>

    ps. wyłącz weryfikacje obrazkowa proszę ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. czyli mam rozumieć, ze jesteś tegoroczną maturzystką? ;> nie wyobrażam sobie siebie zdającej maturę w maju 2014 o ile tak owy będzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. to tez zależy z jakich przedmiotów chcesz zdawać matur? ; > ale nie stresuj się na pewno Ci dobrze pójdzie przynajmniej ja w to wierze. ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. kurtka i koszula spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zestawy, ale ten skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń