wtorek, 7 sierpnia 2012

Mint and jeans everywhere!!!

Witam wszystkich!

Na początek strasznie Was przepraszam, że nie było mnie tak długo. Miałam 2 wyjazdy nad morze i chciałam Wam przywieźć z niego mnóstwo fajnych zdjęć. Oczywiście zapomniałam aparatu, dlatego wpis pojawia się dopiero teraz.

Jakby ktoś miał ochote się pobawić i wygrać vansy to zapraszam:

vaans!


Mam dla Was pierwszy mój outfit:


Na dzisiejszą naukę jazdy połączoną z późniejszym wyjściem wybrałam, taki oto zestaw. Wygodny i stonowany, aczkolwiek uwielbiam takie połączenie kolorów. Długo też zastanawiałam się nad kupnem tej torebki/kuferka i w końcu jest moja. Powiem Wam, że naprawdę było warto i jestem z niej bardzo zadowolona. Dodatki są delikatne kolczyki wkrętki w kształcie kolców, oraz pierścionek który jest ostatnio jedną z moich ulubionych ozdób.











koszula: sceondhand
spodnie: Zara
buty: TRF
torba: Parfois
kolczyki: C&A
pierścionek: SIX



10 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja:))

    OdpowiedzUsuń
  2. prosto, ale efektownie. Całość świetnie na Tobie wygląda:) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna koszula i spodnie, a torebka uzupełnai całość :) bardzo mi sie podoba :)
    u mnie nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  4. 8 in 1 pomaga z tego co się naczytałam, ale jak zawsze chciałam coś innego niż wszyscy no i mam :/

    OdpowiedzUsuń
  5. wow :)
    love your pants and shirt :)

    thanks for nice comment on my blog :)

    I follow your blog now :)

    tamaritza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi dear :) you look great hun! what do you think of following each other? let me know
    Keep in touch

    http://thefrench-fries.blogspot.pt

    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. super cute! love this combo =)

    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny set! Chyba najlepszy do tej pory na Twoim blogu;)

    OdpowiedzUsuń